Storytailoring in Advocacy

WORKSHOP DE STORYTELLING ÎN COMUNICARE ȘI ADVOCACY


Dacă îți amintești cum ai trăit scena din “Interstellar” când tatăl fetei pleacă de acasă încărcat de o profundă dilemă morală între a-și salva familia sau soarta întregii lumi, este pentru că poveștile par adevărate pentru creierul nostru și empatizăm foarte rapid cu ele.

Dacă ai făcut binge-watching cu “Homeland” sau “Game of Thrones”, este pentru că în mod constant scenariul crează tensiune, apoi o amortizează, captând permanent atenția.

Dacă ai rezonat puternic cu o poveste personală a cuiva, care ți-a adus revelații, sporindu-ți încrederea în acel lucru, este pentru că e ca și cum ai fi avut tu însuți acea experiență, care are în felul acesta putere mimetică. Iar dacă, de pildă, ai reacționat puternic la auzul “Parabolei Talanților” și ai plecat înțelegând adânc sensul dincolo de circumstanțe, este pentru că totul a fost încărcat cu semnificație prin poveste. Care dă roade. Întotdeauna.

Indiferent ce ai de comunicat despre organizația ta, acest lucru poate fi înveșmântat în poveste. Aidoma eroilor din diverse povestiri, dacă alegi povestea capeți cinci super-puteri: emoția, atenția, încrederea și capacitatea de a fi memorabil. Ah, și cea de-a cincea? Semnificația lucrului pe care îl faci.

O poveste bine spusă cucerește inimi. Iar acestea, odată cucerite, vor fi mult mai deschise să asculte și alte povești pe care le mai ai în tolbă despre organizația ta sau despre proiectele tale.

Ce drum vom parcurge în atelierul de storytailoring in advocacy?

Cui se adresează acest workshop:

Dacă toate acestea v-au captat atenția sau măcar v-au stârnit curiozitatea, te invităm la o serie de întâlniri în care vom înțelege aspecte precum rolul poveștii în advocacy și ce beneficii aduce storytelling-ul în sfera de comunicare și advocacy. Vom vorbi despre ascultare-povestire – un instrument esențial pentru succesul în storytelling organizațional, despre dos and don’ts – ce se face și ce nu în storytelling, despre gândirea în tipare de poveste și crearea de povești și, nu în ultimul rând, despre influență și transformare în advocacy cu ajutorul poveștilor.


Pentru mai multe informații despre temele abordate, tarife și modalitatea de înscriere vă rugăm să o contactați pe Mihaela Buligan,
Community Manager: mihaela.buligan@pointpa.ro și 0736 635 111