Storytailoring in Advocacy

19 & 26 noiembrie | 3 & 10 decembrie 2019 | 17:00 – 19:00
THE MEETING POINT @ Strada Anton Pann, nr. 21

Continuăm seria cursurilor deschise de toamnă cu un workshop interactiv de storytelling în comunicare și advocacy.

Dacă îți amintești cum ai trăit scena din “Interstellar” când tatăl fetei pleacă de acasă încărcat de o profundă dilemă morală între a-și salva familia sau soarta întregii lumi, este pentru că poveștile par adevărate pentru creierul nostru și empatizăm foarte rapid cu ele.

Dacă ai făcut binge-watching cu “Homeland” sau “Game of Thrones”, este pentru că în mod constant scenariul crează tensiune, apoi o amortizează, captând permanent atenția.

Dacă ai rezonat puternic cu o poveste personală a cuiva, care ți-a adus revelații, sporindu-ți încrederea în acel lucru, este pentru că e ca și cum ai fi avut tu însuți acea experiență, care are în felul acesta putere mimetică. Iar dacă, de pildă, ai reacționat puternic la auzul “Parabolei Talanților” și ai plecat înțelegând adânc sensul dincolo de circumstanțe, este pentru că totul a fost încărcat cu semnificație prin poveste. Care dă roade. Întotdeauna

Indiferent ce ai de comunicat despre organizația ta, acest lucru poate fi înveșmântat în poveste. Aidoma eroilor din diverse povestiri, dacă alegi povestea capeți cinci super-puteri: emoția, atenția, încrederea și capacitatea de a fi memorabil. Ah, și cea de-a cincea? Semnificația lucrului pe care îl faci.

O poveste bine spusă cucerește inimi. Iar acestea, odată cucerite, vor fi mult mai deschise să asculte și alte povești pe care le mai ai în tolbă despre organizația ta sau despre proiectele tale.

WORKSHOP SUSȚINUT DE:

ANDRA SAMSON

este consultant în comunicare strategică, cu experiență îndelungată în comunicare instituțională, CPG, telecom, sănătate și publicitate. De la comunicare de brand la programe grassroots în corporații, agenții, consultanță și sectorul non-profit, Andra susține sesiuni de training și workshop-uri în advocacy, comunicare de criză, storytelling, managementul reputației. De formare filolog şi antropolog, Andra este și lector la Fundaţia Calea Victoriei unde susţine cursuri despre rolul poveştii în dinamica socială a prezentului, scriere creativă, precum şi pe diferite teme antropologice. Acreditată ca trainer, Andra a urmat studii aprofundate de antropologie culturală la Universitatea București, managementul reputației la Reputation Institute din New York și studii avansate de limba engleză și istorie la Anglolang Academy din Marea Britanie.

ALIN ILIESCU

este expert în domeniul comunicării și al relațiilor publice, cu o înţelegere profundă a dinamicii spaţiului public. În momentul de față este Strategic Communications Executive în cadrul agenției Point Public Affairs. Semnează periodic articole pentru câteva dintre cele mai prestigioase publicaţii din România – Republica, ziare.com, Wall-Street.ro. A ocupat funcţia de director executiv al unei platformei civice şi politice, pentru care a lucrat anterior ca director de comunicare și secretar de presă. În trecut, a fost redactor pentru mai multe platforme de știri și a activat în domeniul consultanţei în comunicare (politică sau business), colaborând inclusiv cu clienți corporate, atât locali, cât și internaționali și coordonând organizarea a numeroase evenimente publice. Este absolvent al Școlii Naționale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) din București și are un master în comunicare politică şi marketing electoral. Este certificat ca trainer, trainer of trainers şi consilier de orientare în carieră.

CE DRUM VOM PARCURGE ÎN ATELIERUL DE STORYTAILORING IN ADVOCACY?

CUI SE ADRESEAZĂ ACEST WORKSHOP?

Dacă toate acestea v-au captat atenția sau măcar v-au stârnit curiozitatea, te invităm la o serie de 4 întâlniri în care vom înțelege aspecte precum rolul poveștii în advocacy și ce beneficii aduce storytelling-ul în sfera de comunicare și advocacy. Vom vorbi despre ascultare-povestire – un instrument esențial pentru succesul în storytelling organizațional, despre dos and don’ts – ce se face și ce nu în storytelling, despre gândirea în tipare de poveste și crearea de povești și, nu în ultimul rând, despre influență și transformare în advocacy cu ajutorul poveștilor.

Durata workshop-ului: sesiuni de 2 ore de la 17:00 la 19:00 in 1 9 & 2 6 noiembrie | 3 & 1 0 decembrie 2 0 1 9

TAXA DE PARTICIPARE:

220 Euro + TVA /persoană – oferta valabilă până la 11 noiembrie 2019

260 Euro + TVA /persoană – oferta valabilă după data de 11 noiembrie 2019

200 Euro + TVA /persoană – ofertă specială pentru minim 2 participanți din cadrul aceleiași companii

Contact: Mihaela Buligan, Community Manager mihaela.buligan@pointpa.ro și 0736.635.111