București, 18 mai 2015 – Peste 30 de speakeri se reunesc pentru a oferi o perspectivă integrată asupra orașului modern, într-o serie de evenimente organizate sub umbrela ThinkCity, de către Point Connections, o divizie a Point Public Affairs, agenția de comunicare strategică și public affairs din GMP Group. ThinkCity este organizat în parteneriat cu Asociaţia Municipiilor din România şi are loc pe 26-27 mai.
Pentru prima oara, un proiect de acest gen abordează integrat oraşul modern şi posibilităţile lui de dezvoltare dintr-o perspectivă tripartită: autorități, companii și societate civilă. Evenimentul cuprinde două zile de dezbateri şi se va desfăşura în prima zi la Athenee Palace Hilton Bucharest, iar în cea de-a doua zi la Maison 13, Bucureşti. Dintre subiectele evenimentului: strategii şi politici de dezvoltare urbană, cum pot deveni oraşele din România motoare de creştere economică, optimizarea relaţiei dintre investitori şi autorităţile locale, oraşul funcţional și dezvoltarea sa durabilă, impactul oraşul modern asupra locuitorilor săi, rolul societăţii civile în guvernarea oraşului, precum şi rolul primarului în elaborarea proiectelor de dezvoltare.
„Cu un an înainte de alegerile locale, e timpul să întelegem că un oraş mai bun – în care ne dorim cu toţii să locuim – este un obiectiv care poate fi atins, cu condiţia să existe o răspundere partajată între administraţie, companii şi societate civilă. Pentru că strategiile de dezvoltare urbană ar trebui să depăşească nivelul unui discurs electoral şi să dureze ceva mai mult decât acesta. Vrem să declanşăm o dezbatere strategică asupra direcţiilor de dezvoltare a oraşelor din România, să prezentăm viziuni şi modele sustenabile de dezvoltare urbană, să facilităm parteneriate eficiente între administraţie, mediul de business şi comunitatea locală”, a arătat Liliana Munteanu, inițiatorul proiectului și Head of Point Connections, business unit în cadrul Point Public Affairs.
Evenimentul pune în dialog membri ai Guvernului, reprezentanţi ai autorităţilor locale, personalităţi politice, companii, arhitecţi şi urbanişti, societatea civilă şi mass media. Printre speakerii invitați la eveniment se numără: Sorin Oprescu, Primarul General al Capitalei, Cătălin Predoiu, Prim Vicepreşedinte PNL, Eugen Pănescu, arhitect, Partener Fondator Planwerk, Gabriel Friptu, Director General Direcţia Generală Programe Europene, Ludwik Sobolewski, Director General al Bursei de Valori Bucureşti, Constantin Damov, Co – Fondator Green Group, Marcel Ionescu – Heroiu, Senior Social Development Specialist la Banca Mondială, Marina Neagu, Managing Partner MKBT, Marius Bostan, Senior Partner VMB si Sinziana Dobre, Director de Programe, Centrul de Resurse pentru Participare Publica, Gheorghe Patrascu, arhitectul sef al Capitalei, Tiberiu Florescu, Decanul Facultății de Urbanism din cadrul Universității de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu
Agenda completă a evenimentului şi înregistrarea participanţilor sunt disponibile pe site-ul ThinkCity, iar cele mai recente actualizări pot fi urmărite pe Facebook, la ThinkCity- Forumul National al Oraşelor.
Despre Point Public Affairs
Point Public Affairs este public affairs și agenția de comunicare strategică din GMP Group. A fost fondată în 2008 și are în prezent trei linii de business. Point Public Affairs oferă servicii de comunicare instituțională, lobbying, comunicare strategică și analize și cercetări de politici publice. Point Association Management oferă asociațiilor servicii complexe, de administrație, de reprezentare a intereselor și de comunicare. Point Connections reunește părțile interesate în dezbateri și campanii de comunicare pe subiectele fierbinți ale momentului.
Printre clienții Point se numără: Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare ANBR, Romslot, Local American Working Group, Project Management Institute, Asociația pentru Pensiile Administrate Privat din România, Colegiul Farmaciștilor din România, Telekom, Provident, Heineken, MSD, OMV Petrom, Amgen. Din GMP Group mai fac parte GMP Advertising, WEBSTYLER, GMP PR, Chapter 4 și GO Studio.