Think Food este o platformă nou lansată de evenimente şi informaţii despre hrană şi valenţele acesteia: sănătate şi nutriţie, cultură şi tradiţie, istorie şi antropologie, viitor şi digitalizare, mediu şi economie.
București, 15 ianuarie 2014 – Pentru prima dată în România, peste 30 de speakeri se reunesc pentru a oferi o perspectivă actuală asupra alimentației, într-o serie de evenimente organizate sub umbrela Think Food, de către Point Public Affairs, agenția de comunicare strategică și public affairs din GMP Group. Evenimentul are loc pe 28-29 ianuarie, la Impact Hub București.
„Think Food își propune să ne ajute să înțelegem cum se raportează românii la hrană și aduce în atenție teme asupra cărora e bine să medităm: în ce măsură ne determină alimentația viitorul, de ce trebuie să țină cont companiile din această industrie, care sunt efectele asupra sănătății, cum comunicăm cu un consumator care are așteptări. Vă invităm la un ospăț de idei ca să descoperim împreună ce gândesc românii, cât de conștienți și cât de exigenți sunt”, spune Liliana Munteanu, inițiatorul proiectului și Head of Point Connections, business unit în cadrul Point Public Affairs.
Programul și invitații celor două zile de conferințe
În prima zi a evenimentului, asociații profesionale şi companii din industria alimentară vor discuta cu autorităţile din domeniu şi reprezentanţi ai clasei politice despre nevoile noului consumator și politicile alimentare. Printre subiectele în dezbatere se află: exigenţele noului consumator care dorește proaspăt, natural, fără adaosuri; strategiile de recâştigare a încrederii acestuia; vulnerabilităţile industriei; problemele certificării sau relansarea consumului susţinută de produsele interne.
Cea de-a doua zi, susținută de specialiștii din GMP Group, este dedicată comunicării în industria alimentară: Mihai Gongu, creative director GMP Advertising, Bogdan Nițu, director general Webstyler, Nadia Tătaru, director general Itsy Bitsy, Ioana Mănoiu managing partner GMP PR, Ana Maria Diceanu, Head of Crisis Communication GMP PR, și Laura Florea, managing partner Point Public Affairs. Vom afla ce presupune comunicarea în advertising și în digital, cum se gestionează crizele sau cum putem să vindem rămânând onești.
Itsy Bitsy, singurul post de radio pentru copii și părinți, va prezenta rezultatele studiului despre produsele alimentare considerate benefice pentru copii. Este primul studiu care pune în oglindă perspectiva celor care recomandă (medici, nutriționiști, educatori) versus perspectiva celor care cumpără, părinții.
La final, Think Food va oferi publicului său „mâncare pentru minte” printr-o sesiune de discuții cu medici, nutriționiști, psihologi, care vor vorbi despre hrană din diferite perspective. Printre vorbitori se numără: Aurora Liiceanu, psiholog, Simona Tivadar, medic nutriționist, Pavel Chirilă, medic și fondatorul Naturalia si al clinicii Nera, doctor Florin Ioan Bălănică, consultant personal de sănătate, Willy Shuster, biogospodar, Monica Stroe, sociolog, Larisa Petrini, health coach, Cristina Mazilu, redactor-șef Good Food.
Mai multe detalii despre program și speakeri sunt disponibile pe www.thinkfood.ro.